İlk Test Uçuşu ( Quadcopter)


Merhabalar,

Uzun zamandır üzerinde çalıştığım quadcopter'i nihayet bugün bitirmeyi başardım. İlk günden itibaren ayarları konusunda sürekli çalışıyordum. Fakat stabil bir uçuş gerçekleştiremiyordum. Bugün son kez herşeyi en baştan yapmaya karar verdim. ESC'lerin tümünü eski kullandıklarım ile değiştirdim. Fakat ESC'lerden birinin bozuk olduğunu fark ettim. Sonra yine yeni ESC'leri elime aldım ve güzelce quadcopter gövdesine monte ettim. Sıra pervanelere geldi. Pervanelerden birinde boşluk olduğunu gördüm ve hemen bir çözüm bulup boş olan yeri doldurdum. Çalıştırdım ve stabil kalktım. Akşam üzeri sahil kenarına çıktım. Gece biraz test denemesi yaptım. Gayet başarılı idi. İlk uçuş olduğundan biraz düştü ancak hiçbir sorun yok. :)

  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Basit Bir EKG Nasıl Yapılır?

Digilent BASYS2 7 Segment Kullanımı

Yapay Zeka ile Kalp Krizi Teşhisi Part 1 - Matlab