Başlangıç

Merhabalar ;

Kısaca ben Ender DÖNMEZ.Blogger'a bugün yeni başladım.Kendimden bahsetmem gerekirse İlkokul ve Ortaokulu Giresun'da okudum.Liseyi Giresun-Bulancak Anadolu Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi'nde okudum.4 sene lisede eğitim ve öğretim gördükten sonra okuduğum liseyi okul 1.'si olarak tamamladım.Aynı yıl YGS ve LYS sınavlarına girdim ve şuanda Sakarya Üniversitesi Teknoloji Fakültesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği okuyorum.Ayrıca okulumda bulunan bir AR-GE topluluğunda yani Sakarya Üniversitesi İleri Teknolojiler Uygulama Topluluğu (SAİTEM) 'nda gönüllü olarak çalışmaktayım.

Burada 1 sene geçmesine rağmen EVrim 2 (Elektrikli Araba) ve SAGUAR 3 (Güneş Enerjili Araba) projelerinde yer aldım.Ayrıcada 15-21 Mayıs 2013 tarihleri arasında Hollanda-Rotterdam'da yapılan Shell Eco Marathon 2013 adlı yarışta SAİTEM ekibi ile birlikte yer aldım.Hala burada çeşitli projeler üzerinde görev almaktayım.

Kısaca SAİTEM neler yapar?
-EVrim (Elektrikli Araç)
-SAGUAR (Güneş Enerjili Araç)
-SATEK (Güneş Enerjili Tekne)
-SATU (Üniversite Test Uydusu)
-SAHİMO (Hidrojenli Araç)

Bu konularda çalışmalar yapan ayrıca bu araçlarda kullanılan materyalleri kendi üreten ve üretmeye çalışan bir topluluk.

İlerleyen zamanlarda yine bu konularda bilgiler vereceğim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Basit Bir EKG Nasıl Yapılır?

Digilent BASYS2 7 Segment Kullanımı

Yapay Zeka ile Kalp Krizi Teşhisi Part 1 - Matlab